Informații pacienți

Planificarea / Accesibilitatea pacientului

Va puteti programa online, folosind formularul de mai jos:
_______________________________________________________________
*De retinut:
– programarile se fac in functie de locurile disponibile, veti fi contactat/a de care un asistent medical pentru detalii.
– pacientii care nu raspund la telefon nu vor fi programati !!!
– in momentul prezentarii la spital, trebuie sa aveti un act de identitate, bilet de trimitere si sa fiti asigurat.
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Alegeti specialitatea unde doriti sa va programati

Chestionar privind satisfactia pacientului

Acest chestionar este menit sa ne sprijine in ameliorarea performantei activitatii spitalului; raspunsurile la acest chestionar raman ANONIME SI CONFIDENTIALE, cu exceptia situatiei in care doriti in mod special sa va treceti numele si prenumele la sfarsitul chestionarului
Pentru pacientii fara discernamant apartinatorii vor completa chestionarul de satisfactie al apartinatorului
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
P1 Ati fost primit cu amabilitate de la inceput?
P2 Ati fost intrebat despre datele dvs de identitate inainte de a vi se administra tratamentul sau a vi se efectua proceduri?
P3 Ati fost insotit la explorari sau alte consulturi de catre personalul spitalului?
P4 Ati fost transportat cu caruciorul sau cu crancarda atunci cand ati avut nevoie?
P5 Ati fost informat cu privire la riscurile legate de lipsa igienei personale?
P6 Ati fost informat pe intelesul dvs. despre diagnostic?
P7 Ati fost informat pe intelesul dvs. despre tratamentul necesar si efectele posibile?
P8 Ati fost informat pe intelesul dvs. despre planul de ingrijire care trebuie aplicat?
P9 Ati fost informat pe intelesul dvs. despre posibila evolutie a bolii?
1. Comunicare : Comunicarea cu medicii
2. Comunicare : Comunicarea cu asistentele medicale
3. Comunicare : Comunicarea cu infirmierele
4. Comunicare : Designul interior, culorile folosite
5.Comunicare : Iluminatul electric
6. Comunicare : Ventilatie si temperatura in saloane
7. Lenjerie: Aspect si colorit al lenjeriei de pat si a efectelor
8. Alimentatie : Calitatea ( aspect, gust si consistenta) meselor servite si a serviciului de distribuire a alimentelor
9. Curatenie: Curatenie in saloane
1. Informatiile primite de la medic referitoare la starea dvs., diagnostic, tratament
2. Respectarea confidentialitatii datelor dumneavoastra personale si medicale
3. Respectarea intimitatii dvs.
5. cat de multumit sunteti/ati fost de aceasta internare ?
6. Daca ar fi sa aveti nevoie de vreun serviciu medical disponibil in aceasta unitate v-ati intoarce aici?

Conditii de internare

Serviciile medicale spitalicesti se acorda pe baza urmatoarelor cerinte:
-Recomandare de internare din partea medicului de familie sau a medicului specialist.
-Documentele care atesta calitatea de asigurat (adeverinta, cupon pensie, etc);
-Act de identitate (Buletin de Identitate sau Carte de Identitate).
Mentionam ca toate internarile se fac in concordanta cu structura de sectii si compartimente pe specialitati a spitalului.
In situatia în care pacientul nu poate dovedi calitatea de asigurat, spitalul NU acorda servicii medicale de urgenta, indrumand pacientul catre o unitate competenta.
Cum dovedesc calitatea de asigurat?(va puteti verifica calitatea de asigurat aici)
Documentele care trebuie prezentate furnizorului de servicii medicale pentru a dovedi calitatea de asigurat.
Salariat – Actul de identitate si adeverinta eliberata de angajator care poarta viza casei de asigurari de sanatate.
Persoana fizica autorizata (PFA) – Act de identitate si dovada ultimei plati la FNUASS.
Persoanele fizice fara venit obligata sa se asigure – Act de identitate si ultima chitanta de plata in care este stipulata ultima luna/trimestru pentru care s-a platit.
Pensionar –Act de identitate si ultimul cupon/talon pensie.
Copii cu varsta de pana la 18 ani – Act de identitate,daca nu realizeaza venituri de munca.
Elevii,ucenicii peste varsta de 18 ani si sub 26 de ani daca nu realizeza venituri din munca – Act de identitate si adeverinta de elev sau carnetul de elev vizat la zi.
Absolventii de liceu,pana la inceperea anului universitar,dar nu mai mult de 3 luni – Act de identitate si un act din care sa rezulte absolvirea liceului.
Studentii daca nu realizeaza venituri din munca – Act de identitate si adeverinta de student sau legitimatia de student vizata la zi.
Tinerii cu varsta de pana la 26 de ani care provin din sistemul de protectie a copilului si nu realizeaza venituri din munca sau nu sunt beneficiari de ajutor social – Act de identitate,act doveditor ca provine din sistemul de protectie a copilului,declaratia pe propria raspundere din care sa reiasa ca se afla in ingrijirea altei persoane si a documentelor eliberate de unitatile fiscale din care sa rezulte ca nu realizeza venituri impozabile si/sau nu este beneficiar de ajutor social.
Somer – act de identitate si carnetul si/sau adeverinta eliberata de AJOFM.
Beneficiar de ajutor social – Act de identitate si adeverinta eliberata de primarie din care sa rezulte calitatea de asistat social conform Legii nr.416/2001.
Persoane cu handicap – Act de identitate,certificat de incadrare intr-un grad de handicap,vizat periodic,si a documentului eliberat de unitatile fiscale din care sa rezulte ca nu realizeaza venituri impozabile.
Beneficiari legi speciale(Decretul lege nr.118/1990: veteran de razboi,erou-martir al revolutiei,etc.) – Act de identitate,un document doveditor in acest sens,eliberat de institutia abilitata sa elibereze acerst act(vezi mai jos) si document eliberat de unitatile fiscale teritoriale din care sa rezulte ca nu realizeaza venituri impozabile,altele decat cele de pensii.
• Detinutii politici – certificatul din care reiese ca sunteti incadrat in prevederile Legii nr.118/1990.
• Eroii Revolutiei din decembrie 1989- Certificatul de erou al Revolutiei.
• Veterani de razboi – Legitimatia de veteran.
Coasiguratul – Act de identitate si u document care atesta calitatea de asigurat a persoanei in intretinerea careia se gaseste coasiguratul.Pot fi coasigurati urmatoarele categorii de persoane sotul,sotia si parintii fara venituri proprii,aflati in intretinerea unei persoane asigurate.
Militarii – care satisfac serviciul militar in termen – Act de identitate si adeverinta eliberata de unitatile militare competente. .
Persoanele care se afla in concediu medical pentru incapacitate temporara de munca – Act de identitate si adeverinta emisa de angajator.
SERVICII MEDICALE SPITALICESTI SUNT DE RECUPERARE MEDICALA, INGRIJIRI PALIATIVE SI SPITALIZARE DE ZI MEDICINA INTERNA SI CUPRIND:
a) Consultatii;
b) Investigatii;
c) Analize medicale;
d) Stabilirea diagnosticului;
e) Tratamente medicale;
f) Ingrijire, recuperare, medicamente, materiale sanitare, cazare, masa.

Conditii privind externarea

Medicul curant va aduce la cunostinta pacientului data externarii cu cel putin 24 ore inainte.
La externare pacientul primeste urmatoarele documente:
• Bilet medical de ieșire;
• Scrisoare medicalã;
• Indicații privind regimul alimentar și de viațã;
• Recomandãri privind tratamentul la domiciliu;
• Reconsult dupã o perioadã stabilitã;
• Concediu medical;
• Se recomanda ingrijire medicala la domiciliu (daca este cazul), servicii ce pot fi oferite de furnizorii de ingrijiri la domiciliu;

Acte necesare formalitatilor de internare:

Biletul de trimitere de la medicul de familie / specialist din ambulator;
Buletin sau carte de identitate;
Dovada de asigurat: cupon de pensie, adeverinta de salariat eliberata si vizata de Casa de Asigurari de Sanatate, adeverinta de elev/student;

Drepturile pacientului:

Pacientii au dreptul la ingrijirea sanatatii la cel mai inalt standard, indiferent de statutul social, varsta, sex, etnie, religie sau convingeri politice;
Pacientii au dreptul la adresabilitate libera la asistenta medicala, conform prevederilor legale;
Pacientii au dreptul de a cunoaste identitatea, statutul profesional si calificarea celor care asigura serviciul de sanatate.
Dreptul de a fi informati in legatura cu starea sanatatii lor, cu procedurile terapeutice propuse, cu diagnosticul si prognoza afectiunii;
Informatiile trebuie comunicate pacientilor intr-o maniera adecvata capacitatii lor de intelegere. Daca pacientul nu vorbeste limba oficiala, trebuie sa existe mijloace de traducere;
Dreptul de a fi informat si de a lua o decizie referitoare la efectuarea unor activitati de cercetare / invatamant care implica persoana sa;
Dupa ce au fost informati asupra tratamentului pacientii au dreptul sa-l accepte sau sa-l refuze;
Cand pacientii sunt incapabili sa-si exprime vointa si este necesara interventia medicala de urgenta consimtamantul poate fi presupus daca nu exista elemente exprimate anterior de pacient, care sa ateste refuzul consimtamantului;
In cazul pacientilor fara discernamant, consimtamantul este exprimat in scris de apartinatorul sau reprezentantul legal;
Pacientii au dreptul de a fi informati asupra facilitatilor de care dispune spatiul pentru asistenta personala, siguranta si confortul sau;
Dreptul pacientului la intimitate si la confidentialitatea tuturor informatiilor legate de afectiunea sa;
Pacientii au dreptul de a fi vizitati cu conditia respectarii programului de vizita stabilit de conducerea spitalului si de fiecare sectie in functie de specificul sau;
Pacientii au dreptul sa primeasca la cerere servicii religioase;
Dreptul la continuitatea ingrijirilor;
Pacientii au dreptul de a li se examina si rezolva plangerile intr-o maniera justa, eficienta, prompta si de a fi informati asupra rezultatului;
Dreptul la ingrijirea cu respect si consideratie fata de valorile, convingerile si intimitatea pacientului;

Obligatiile pacientului:

Odata internat, sunteti obligat sa purtati pe durata internarii tinuta regulamentara de spital. Personala (dus) imediat dupa ce pacientul ajunge in salon.
Spitalul dispune de conditii pentru pastrarea unei igiene corporale – va rugam, folositi-va de aceasta oportunitate!
Sa nu paraseasca unitatea sanitara fara acordul medicului.
Este interzis consumul de bauturi alcoolice si fumatul in incinta spitalului. In interesul sanatatii Dvs. faceti un mic efort de vointa si lasati-va de fumat!
Sa respecte Regulamentul de Ordine Interioara al spitalului.
Va rugam sa respectati unitatea sanitara si sa aveti o atitudine civilizata fata de personalul medical si de ingrijire, precum si fata de ceilalti pacienti.
Sa respecte programul de liniste intre orele 22:00 – 06:30 si sa pastreze curatenia in incinta spitalului.
Nu se permite tulburarea linistii, degradarea mobilierului si bunurilor din dotarea sectiei si spitalului.
Sa respecte toate actiunile privind igiena si curatenia care se desfasoara in spital, inclusiv in saloane (activitatea infirmierelor incepe la ora 06:30). Sa permita aerisirea saloanelor de cel putin 2 ori pe zi, si ori de cate ori este nevoie.
Sa respecte programul de servire a mesei.
Sa pastreze alimentele de orice fel numai in frigider (nu pe masa sau noptiera).
Sa evite convorbirile telefonice dupa orele 22:00, acestea putand fi efectuate numai in cazuri de stricta necesitate.
Sa vizioneze programele TV fara a deranja ceilalti pacienti.
Sa achite contravaloarea serviciilor deosebite de cazare si masa conform tarifelor afisate.
Sa respecte programul de vizita: zilnic 10:00 – 12:30; 15:00 – 20:00.
Sa foloseasca toate facilitatile din unitatea sanitara cu responsabilitate si atentie, in caz contrar, acestia putand suporta contravaloarea eventualelor defectiuni.

Informatii pentru vizitatori

Program vizita : LUNI-VINERI: 15.00-18.00
SAMBATA-DUMINICA :10.00-12.00 15.00-18.00
PROGRAM spital 24h/24h deschis (7/7 zile)
Numarul de vizitatori pentru un pacient internat nu poate fi mai mare de 3 persoane si pot fi vizitati maximum 2 pacienti în acelasi timp, caz in care, durata vizitei va fi limitata la 60 de minute.
Se interzice vizitarea pacientilor de cãtre persoanele care prezintã simptome ale unei boli infecto-contagioase (în special virozã respiratorie, boalã diareicã acutã, boalã eruptivã, etc.).
La intrarea în sectie vizitatorii vor avea echipament de protectie asigurat de spital: halat sau pelerinã, botosei.Se vor folosi circuitele si cãile de acces semnalizate pentru vizitatori.
Vizitatorii nu vor determina pacientii sã iasã din incinta spitalului în tinuta de spital.
Vizitatorii nu au voie:
– sã se aseze pe patul pacientului;
– sã atingã mesele de tratament, cãrucioarele de pansamente, echipamente sau aparatura medicalã;
– sã atingã recipientele inscripþionate cu mesaje avertizoare de risc, de exemplu pictograma de „risc biologic”
Se vor respecta indicatiile medicului curant cu privire la alimentele permise, în functie de specificul afectiunii si al procedurilor de diagnostic sau tratament aplicate.
Nu se vor aduce în spital alimente perisabile (creme, înghetatã, ouã de casã, lapte de casã, etc.).
Vizitatorii vor respecta indicatiile› personalului medico-sanitar privitoare la mãsurile aplicate în situatii epidemiologice deosebite (carantinã, etc.
Reguli de comportare:
    • Accesul vizitatorilor in spital este permis numai in timpul progamului de vizita;
    • La intrarea in spital vizitatorii vor fi inscrisi obligatoriu in registrul de evidenta vizitatori in baza cartii de identitate.
    • Nu este permis accesul in sectie al vizitatorilor care prezinta boli infecto-contagioase;
    • Este interzis accesul vizitatorilor la pacientii izolati cu diagnostic de boala transmisibila, dependenti de ingrijirile medicale ale spitalului;
    • Fumatul in unitate este strict interzis !nerespectarea acestei prevederi se sanctioneaza cu amenda in cuantum de 100 ron – 500 ron pentru toate persoanele fizice, potrivit legii 349/2002 pentru prevenirea si combaterea efectelor produselor din tutun;
    • In cadrul spitalului, este interzisă producerea de zgomote prin strigăte, larmă cât şi prin utilizarea de aparate radio, CD-playere etc;
    • Vizitatorii nu au voie sa afecteze curatenia, sa deranjeze ceilalti pacienti si nu au voie sa se aseze pe paturile pacientilor;
    • In cadrul spitalului, vizitatorii au obligatia să arunce gunoaie, reziduuri, ambalaje de orice natură, exclusiv in locurile special amenajate in acest sens;
    • In cadrul spitalului este interzisă vandalizarea mobilierului de decor (bănci, coşuri de gunoi, usi, aviziere, etc): zgârierea, scrierea, vopsirea, murdărirea cu orice substanţă, demontarea, distrugerea sau degradarea oricaror elemente constructive, decorative sau mobilier. Persoanele care cauzeaza astfel de prejudicii in mod direct sau indirect, vor acoperi integral costul repararii sau inlocuirii acestor bunuri;
    • Vizitatorii nu au voie sa aduca pacientilor alimente interzise de catre medicul curant, bauturi alcoolice, tigari;
    • Vizitatorii nu au voie sa intervina in ingrijirile medicale ale pacientilor;
    • Vizitatorii nu au acces la documentele medicale ale pacientilor, toate informatiile despre pacienti vor fi solicitate direct medicului curant;
    • In cadrul spitalului este strict interzis accesul cu echipament video si audio si de asemenea este strict interzisa inregistrarea audio si video, fara acordul prealabil scris al conducerii spitalului;
    • Vizitatorii vor purta echipamentul de protectie corespunzator la intarea in salon;
    • Vizitatorii se vor spala pe maini la intrarea si iesirea din salon;
    • In situatia unei epidemii declarate sunt total interzise vizitele la pacientii internati;
    • In incinta spitalului sunt interzise fara acordul scris al conducerii spitalui: afisajul, vanzarile ambulante, distributia materialelor publicitare;
    • Vizitatorii au obligatia sa nu isi lase obiectele personale nesupravegheate, indiferent de zona in care se afla, Spitalul, nefiind responsabil de disparitia acestora.

Protectia datelor cu caracter personal – GDPR

Centrul Medical WIA KINETO DENT a implementat procedura conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, Centrul Medical WIA KINETO DENT avand scopurile clar specificate de contextul legislativ, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei ori o terţă persoană.
Datele colectate în scopul asigurării protecţiei sociale, prin intermediul serviciilor de sănătate sunt necesare pentru a putea acorda îngrijirile şi tratamentele medicale de specialitate, date necesare controlului medical la angajare, in perioada de adaptare sau control medical periodic solicitat de angajator conform Ord. 355/ 2007 si Ord. 1169/ 2011 privind supravegherea starii de sanatate a lucratorilor.
În acest sens, refuzul Dvs. de a pune la dispoziţia cadrelor medicale abilitate datele solicitate, ne pun în situaţia de a nu putea acorda, la parametrii optimi, îngrijirile medicale de care puteţi beneficia.
Menţionăm că, informaţiile înregistrate sunt destinate prelucrării şi utilizării acestora, de către operatorul Centrul Medical WIA KINETO DENT şi nu sunt comunicate altor destinatari.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a va adresa justiţiei, în situaţia în care consideraţi că v-a fost adus un prejudiciu.
Datele dumneavoastra nu vor fi transferate în strainatate ,decat cu acordul dumneavoastra.
Dăcă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă adresăm rugămintea de a ne informa, în cel mai scurt timp posibil.
Observaţie:
*orice persoană are dreptul de a se opune, din motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziţie poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de organismele financiare şi fiscale, poliţie, justiţie, securitate socială).
** Dreptul la confidenţialitatea informaţiilor şi viaţa privată a pacientului (Legea 46/2003)
• Toate informaţiile privind starea pacientului, rezultatele investigaţiilor, diagnosticul, prognosticul, tratamentul, datele personale sunt confidenţiale chiar şi după decesul acestuia.
• Informaţiile cu caracter confidenţial pot fi furnizate numai în cazul în care pacientul îşi dă consimţământul explicit sau dacă legea o cere în mod expres.
• În cazul în care informaţiile sunt necesare altor furnizori de servicii medicale acreditaţi, implicaţi în tratamentul pacientului, acordarea consimţământului nu mai este obligatorie.
• Pacientul are acces la datele medicale personale.
– (1) Orice amestec în viaţa privată, familială a pacientului este interzis, cu excepţia cazurilor în care această imixtiune influenţează pozitiv diagnosticul, tratamentul ori îngrijirile acordate şi numai cu consimţământul pacientului.
(2) Sunt considerate excepţii cazurile în care pacientul reprezintă pericol pentru sine sau pentru sănătatea publică.
• La cererea pacientului datele personale furnizate clinicii pot fi distruse.